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 MST RMX-D VIP Released! 
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Drifter
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Messaggio MST RMX-D VIP Released!
MST RMX-D VIP Drift Chassis

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A brand new release from Max Speed Technology called the RMX-D VIP Drift Chassis. The RMX-D is the latest addition to the MST arsenal and is different than any others before it. This is a 2 belt mid-rear motor configuration similar to the OD Vacula or Tamiya TA-06 chassis. This new 1:10 scale RC Drift chassis is the first to be offered in both rear wheel drive (RWD) and four wheel drive (4WD) versions at release.

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The 4WD chassis comes with 1.35 CS ratio out of the box, with an optional kit to convert it to RWD. The 4WD VIP version of the RMX-D comes equipped with front one-way axle and rear solid spool axle. The RMX-D VIP is also equipped with MST’s latest HT Suspension system. Available in purple and red anodized colours, get yours today while they last!

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Max Speed Technology 4WD RMX-D VIP Drift Chassis

Part Number: 532125
4WD 2 belt drivetrain
1.35 CS Ready
Mid-rear motor configuration
Aluminum front One-way axle
Aluminum rear solid spool axle
Aluminum sliding steering rack
Carbon double upper deck
Carbon main chassis
Aluminum Front and Rear bulkheads
Aluminum servo stands
Aluminum hex hubs
HT Suspension system
30g bumper weight
Available in Purple and Red anodized aluminum colours

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Approximate MSRP: $680.00USD

_________________
I drift not because it is a quicker way around a corner but the most exciting way.
-Keiichi Tsuchiya

S-Chassis Lover & Metallaro JDM!
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06 ott 2014, 19:02
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Principiante
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Iscritto il: 01 set 2014, 14:44
Messaggi: 6
Messaggio Re: MST RMX-D VIP Released!
il sistema per alzare la esc e mettere la batteria al centro fa cacare ed è scomodo come la morte passi più tempo a cercare di mettere il pernetto in maniera giusta che sostituire la batteria.

lo sterzo su binario ha bisogno di una modifica, devi smontarlo e cambiare il cuscinetto singolo regolabile con uno un pelo più grosso altrimenti il binario balla da far paura.

il pignone più piccolo che si riesce a montare sul motore senza cambiare la corona è il 23 tutti gli altri più piccoli non toccano

è consigliato montare un servo low profile in quanto lavora verso l interno e quelli non low profile escono dal telaio.

le molle degli ammortizzatori sono troppo dolci e fanno toccare il telaio a terra e essendo a spire molto vicine non puoi dare tanto precarico.

questi sono i difetti a mio avviso, per il resto sistemati ammo servo pignone e sterzo va veramente bene l'unico inconveniente rimane alzare la esc per la batteria che fa girare un po le palle


30 ott 2014, 12:20
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